Terminen är igång med buller och bång

En tuff start på terminen har det blivit. Allt startar på en gång känns det som och man får passa på att andas när tillfälle ges. Därför blir det inte så mycket bloggande. Inte så mycket att säga och alldeles för mycket att göra. Idag ska jag hem till älskling efter skolan. Ska bli såååååå skönt att se honom. Imorgon tidig morgon kör jag till Kstad igen för föreläsningar och seminarium om lärandeteorier. Men det är bara att bita ihop för på fredag får jag träffa honom igen. Då ska jag, Petrus och hans föräldrar spendera hela helgen i svärföräldrarnas sommarstuga på västkusten. Super trevligt och väldigt parigt =)

Vi höra väl efter helgen tror ja! Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0