Berusad sjudagarsperiod!

Haha! Vad kul man kan ha med synonymer! Full vecka....

Oj, det är helt galet vad veckan har gått snabbt. Praktiken är i full gång och jag har inte hunnit/orkat/haft lust att blogga. Men nu fick jag några sällsynta minuter över så nu tänkte jag görs en liten, liten resumé. Första praktikveckan är som sagt igång. Är på en förskola den här gången. Jag har läst språk och skapande som är en bred inriktning med ett åldersspann på 0-12 år och har bara varit i skolan tidigare. Då lärar jobben för tillfället lyser med sin frånvaro så fick man ju tänka lite taktiskt. Det är bra att ha 5 veckors praktik erfarenhet bland de yngre barnen om det blir så att jag får jobb förskolan. Det är inte det jag helst vill men det är absolut något jag skulle trivas med. Underbar ålder jag har att göra med, 3-5 år. Underbart snälla och duktiga barn men oj så trött man är när man kommer hem. Men trots tröttheten har jag pallat mig iväg till friskis måndag ochtisdag och igår hade jag älsklingen på besök. Vi tog en promenad ner till affären och inhandlade råvarorna till ett recept jag sett ut. Ni vill inte veta var jag såg det. Ni kommer dö. Det e sån "panschis"- varning att det knappt är sant. Jag såg det i måndags kväll på Tinas cookalong =) Gordon Bleue med pototismos och OJ så gott det var!!!! Vi mös på alla sätt och vis med god mat, glass och tända ljus. Han är min prins. Jag älskar honom så otroligt mycket!!! Känner igen min kärlek till honom när jag läser singelpappans blogg. Han har ju också träffat en ny tjej som han verkar upp över öronen förälskad i. Tycker det är  fantastidskt roligt för honom och jag kan nästan släppa den irritationen så fanns inom mig till honom.

Annars då? Ska sticka till friskis alldeles strax. Manges spinning står på schemat och det är SÅ BRAAAAAAAAAA. I looove it. Ska byta om och göra mig klar nu. Nu är det snart helg och chanserna till ett nytt inlägg är väldigt små. Vi får se när det kommer. Det kommer när det kommer helt enkelt.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0