Frisörbesök och tentaplugg

Tjohooo..

Varit uppe sen 6.30 idag med. Passar utmärkt att gå upp när älsklingen sticker till jobb. Satte mig framför datorn och pluggade till kl 9. Då var det dags för frukost och sedan iväg till Jelena, min frisör och hennes nya salong Skills. Sen har jag faktiskt inte pluggat något mer idag. Har lite ångest över det men jag har helt omöjligt kunna koncentrera mig. Har sprungit och tittat på håret i spegeln heeeela tiden. Hade de första timmarna JÄTTE svårt att vänja mig och var faktiskt riktigt missnöjd med frisyren. Jag var väldigt klar i att jag absolut ville att det skulle nudda axlarna och till och med ligga lite och vila på axlarna. Men riktigt så blev det inte och det fanns ju ingen mening i att säga till Jelena det. Möjligheten att klistra på det igen förstår ni inte fanns. Men ju mer jag tittade i spegeln och när jag väl verkligen fixade till mig med kläder och smink, jag var nämligen osminkad i mjukiskläder, så fann jag att jag verkligen trivdes i det.




Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0