Födelsedag och helg förresten!

Vi börjar med lite födelsedag (min då)... Jag möttes upp av en fantastiskt gullig älskling hemma hos honom. Röda långa rosor stod på bordet tillsammans med den enda presentan jag behövde, ett kort där det stod att han älskade mig. Men det har jag redan berättat om =). Men jag fick en present också. Ett par jätte fina silverörhängen med diamanter. Första diamantsmycket jag äger. Känns lite lyxigt. Han är fantastisk och jag älskar honom! Han hade handlat och förberett så att vi skulle göra kantarellsoppa och baka vårt eget bröd.

I fredags var vi och åt hans födelsadagsmiddag på Elysée. Förrätt, köttfondue, gott vin och efterätt. LYCKAT!!! ♥


FÖDELSEDAGS BRÖDBAKNING




KANTARELLSOPPA



FREDAGSMYS PÅ ELYSÈE


MAN FICK GALET MÅNGA GAFFLAR TILL ALLA RÄTTER! SALLADSBUFFÉ, FÖRRÄTT, KÖTTFONDUE OCH EFTERRÄTT. 1,2,3,4,.... 5?  FÖRSTÅR INTE RIKTIGT VAR DEN FEMTE HÖR HEMMA..


Kommentarer
Postat av: Sara

Du glömde skriva om mitt kalas :)

2009-09-15 @ 18:20:22

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0