Dagen idag ...

Dagen idag har inte varit min dag det är en sak som är säker. Fick tillbaka svar från cellprovet och det blir operation. Fick panik och ringde mamma i tårar. Hon blev hur orolig som helst då jag bara grät och hon inte hörde ett ljud av det jag sa. Men hon lugnade till slut ner mig och visst kommer allt gå bra. Så jäkla onödigt bara. Usch. Men men. Jag här ju inte döds sjuk i alla fall och det finns MÅNGA som har det värre än mig. En piss i mississippi är det när jag tänker efter. Men det är inte alltid man klarar av att vara så klok och stark. Jag bestämde mig i alla fall för, för att må lite bättre, att köra ner till Malmö och älsklingen ikväll, och strunta i föreläsningerna imorgon. Måste känna hans närhet.

Världens meningslösa föreläsning har man också fått uppleva idag. Fantastiskt dålig föreläsning om specalpedagogik. Jag som såg SÅ fram emot den och trodde att den skulle vara bra. Men icke. Föreläsaren babblade mest på med sina egna erfarenheter med sin autistiska dotter. Jag hade velat ha mer konkreta tips hur det fungerar i skolan och så vidare. Det är ju det jag kommer att få erfara. Jag och Sophie fann oss annat att göra. Så som att bygga flygplan av våra nerkrängda geisha choklad.

FLYGPLANSBYGGE!




SARA VAR OCKSÅ VÄLDIGT ROAD =)


Kommentarer
Postat av: Sophie

hahahaa jag höll på att dö när du plockar fram kameran, mitt under föreläsningen och bara trycker av, men blixt och allt hahaa Modigt Anna, mycket modigt :)

2009-09-15 @ 11:27:59
URL: http://linda-sophie.blogspot.com
Postat av: Lisan

Operationen kommer gå bra ska du se.. När ska du göra den? KramKram!

2009-09-15 @ 11:36:36
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anna

Haha. Ja Sophie, jag märkte allt att du blev lite chockad och tyckte det var en aning pinsamt :-)Men vi behövde ju lite kul.



Lissan. En remiss är skickad till sjukhuset och de tar kontakt med mig. Så jag vet inte när den blir av.

2009-09-15 @ 12:43:25

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0