Veckan som gått och en smygtitt in i helgen

Dagarna går så snabbt! Aaaah! Hinner inte med. Nu är det snart fredag igen. Fredag och det kan behövas då veckan varit FULLspäckad av aktiviteter på förskolan. Mina aktiviteter då. Min handledare är hur bra som helst och jag får testa på och ändra precis hur mycket jag vill. Hon har sagt flera gånger att hon tycker att jag är super i min planering och med barnen och att jag är som vilken annan fast personal som helst. Då blir man glad. Känner faktiskt riktigt mycet glädje då ALL personel på de alla olika avdelningarna är super. Oj, vad jag har kommit rätt.

Annars då? Kvällarna är kämpiga. Saknar Petrus så att jag nästan dör. Igår var han dock här. Vi gjorde pannkakor, åt pannkakorna, slöade i soffan och kollade på Greys Anatomy. Den stackarn blev tvingad. Men jag tror inte han tyckte att det var jätte dåligt =).

Snart helg igen alltså. Förra helgen fick mamma ÄNTLIGEN träffa P. Hon har tjatat och tjatat då jag har träffat hans föräldara två gånger. Först när P fyllde år och sen när vi var uppe på västkusten en hel helg med dem. Men förra helgen var det alltså mammas och pappas tur. Allt blev hur lyckat som helst och det intogs en del sprit. Fördrink, snaps till förrätten, vin till maten, vin efter maten, konjak till kaffet och en drink på det. När vi kände oss klara med mams och paps mötte vi upp Tudan som var på fest i en mastodontlägenhet. Galet fin. Var där en stund men kändegsnak så snabbt att vi var trötta. Sedan blev det sängen. Vi var ganbska så risiga på söndagskvällen båda två och spenderade den mesta delen av söndags timmarna i liggande läge.

Till helgen ska vi åka upp till Linköping och hälsa på Petrus vänner. Det ska bli jätte kul. Kanske ett möte med familjen Harbrecht junior (kusin Maria, hennes man Fredrik, mitt gudbarn Olle och hans "brorsa" som han själv kallar honom, Harry ) då de också bor där.

Nu är det dagt för dusch. Har varit på spinning men orkade verkligen inte duscha direkt. Äckligt? Ja! =) Men nu ska jag. Jag lovar. Ha en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu bär det snart av till Las Vegas :) Hur känns det då?

2009-10-03 @ 22:24:23

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0