"Vem i tjejgänget är du?"

Gjorde ett sånt där töntigt test på Facebook som hette "Vem i tjejgänget är du?".

Brukar inte göra de här otroligt meningslösa testerna á la "Vilken IKEA möbel är du?" men det här lät spännande och jag har ju inget bättre för mig (förutom de miljoner tentor och uppgifter som ligger framför mig) och det visade sig att det NOG stämde ganska så bra. Eller vad säger ni?

"Du vet vad du vill och tar dig fram på egen hand. Du har en stark personlighet och älskas för dina ärliga åsikter. Vännerna söker sig gärna till dig vid problem eftersom du alltid har en åsikt och en lösning. Du har en tendens att hitta killar "lite" för långt hemifrån allt från Nässjö till Holland. Kanske är det för att du gillar att vara för dig själv emellanåt. Din stilrena klädstil influeras av farmors gamla handväskor och smycken, men även ett o annat "Jesus raves"-linne kan finnas i garderoben."

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0