Vad ska man göra idag då?

OBS! Läs inte detta om ni är på bra humör idag. Finns risk för att jag omvandlar er =)

Uttråkad. För jäkligt. Att man inte kan ta tillvara på sin lediga dag på ett bra och effektivt sätt. Men när jag vaknade imorse och tittade ut på vädret bestämde jag mig för att hoppa ner under täcket en stund till. KASST väder och jag som är en sådan otrolig vädermänniska fick inte lust med någonting. Lovade Sara lite halvt att åka till MQ och prova en tärnklänning hon hittat där. Men om man ska till stan menas det att man måste göra någolunda vid sig. I alla fall ta en dusch. Tvätta håret pallar jag nog inte utan det får åka upp i en tofs. I bästa fall orkar jag kanske böja ögonfransarna i sminkväg. Örh vilket humör jag var på då. KAN också bero på att jag drömde en massa i natt. Jäkla drömmar. De kan göra så mycket skit för en och ens hjärta.

Nä men jaha.. Vad blev bestämt nu då? Ska kanske sticka till friskis och träna lite. BORDE verkligen göra det. Hade helst velat gå på något spinningpass men då jag har spinningskorna i Kristianstad är inte det heller kul. Haha.. Nej men Gud vad negativ jag är. Får börja med en dusch helt enkelt. Det brukar hjälpa. See ya!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Jag är på bra humör... har shoppat loss idag :) Man mår alltid så bra då :P Å neee, jag tyckte inte ditt förslag passade in där riktit ;)

2009-05-22 @ 15:49:19
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0