Möllan med mera

Jaha kära ni. Det var ju ingen hit. Blev så glad igår när jag läste i sydsvenskan att det skulle bli fint väder. Det lovade SMHI och Tv4 vädret med. Meeeeen. Ja, vi ser ju hur det blev. Anledningen till min väder obsession är att jag ska på 40 års galaj idag. Min morbror som har öppet hus och det är väl egentligen meningen att vi ska vara ute i deras trädgård och mingla och dricka vin. Även grillning står på schemat så det hade ju varit en fördel om man kunnat vara ute. Aja.. Vi får se. Det kanske klarnar upp.

Igår var jag på Möllan och drack öl med tjejerna. Det var jag, Frida, Sara och Johanna. Vi slog på stort och ölen beställdes regelbundet in. Vi avslutade även med vars en drink. Sara tog en sex on the beach, jag en jordgubbs grädd grej och Johanna en Mojito. Oooo vad jag fick mersmak på Mojito då. Måste sticka till Ica och handla en sån mix som jag och mamma kan förfesta på innan det är dags för fest ikväll. Kanske pappa med. Vi får se om det räcker =)

Efter partajet, vi ska vara där redan vid 17, så ska jag till Sara och Diego. De har någon schlager fest och alla i "gänget" är där. Okej inte alla men nästan. Får se om det är någon som är sugen på att dra vidare ut sen. Frida verkade ganska så sugen igår om jag inte helt misstolkade henne? Lisan är kanske också på? Well see, well see.. No stress =)

Igår hörda A av sig igen i alla fall. Det var meningen att han skulle titta förbi möllan men ångrade sig sedan och bjöd upp oss till hans kompis där de satt och festade. Men vi hade så trevligt att vi trivdes bra där vi var. Han verkar va lite skum.. Hmm.. Kan inte riktigt sätta fingret på det men det e nåt. Aja.. Jag tar det som det kommer och förmodligen kommer det aldrig komma nåt =)

Nu hoppar jag friskt bland dagarna känner jag men när jag ändå är inne på gårdagen så kan jag betätta att söta Petra och söta Elin också kom och joinade oss igår. Lite senare då Petra också jobbar på Ica där vi har den otrooooliga lyxen att få jobba till 22.15. Det gjorde jag i torsdags och det är så underbart. Meeen, tro det eller ej, vi tjänar bra i alla fall! Löneförhöjning nu i April/Maj ju. Niiice.

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahahaha.... det var dåligt :P Men, jag jobbar med övervakningskameror! Lägga in programvara eller uppgradera versionerna som redan är inlagda.. Sedan paketera eller ompaketera till kund! Räcker det som svar åt fröken? :)

2009-05-16 @ 14:44:35
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Lisan

Meeeeen.... ni vet jag älskar er med! :)

2009-05-16 @ 18:55:23
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: mia

JAG VAR OXÅ PÅ MÖLLAN IGÅR!!!!!!!

2009-05-16 @ 20:06:04

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0