Suprise Anna, du ska jobba imorgon!

Gokväll.

Dagen blev bara bättre och bättre kan jag meddela. Jag tog ett långt bad och rakade ben mm och skrubbade med peeling. Tvättade håret, klippte tånaglar, smorde in mig med luktegott och mådde efter det som en nyutslagen nyponros!

Jag var faktiskt iväg med Johan på en trevlig promenad i pildammarna och på Bo01. Han gjorde humöret mycket bättre och vi hade en väldigt trevlig stund.

Hem igen och spontantittade i min kalander. Jobba 7-15 imorgon. Det hade jag TOTALT glömt bort. Meeen. Dagen som va så bra nu. Skit också. Så imorgon vet ni vart ni hittar mig. På Malmborgs Limhamn mellan 7-15- LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: Johanna

Ja du, jag va faktiskt och träna på rikigt :) Träna som bara den, helt slut och svettig när jag gick däirfrån. Så jag har varit flitigt idag! Hihihi

2009-05-24 @ 18:37:20
URL: http://johannagrondahl.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0