Studentfest vs. Examensfest - En mognads fråga.

God morgon! Vilken dag. Ser ni? Och jag är ledig. Nice. Har dock inte tid att ligga och slappa i solen utan det är bibliotek, träffa Sara, besikting av pappas bil, träffa Sara igen och sedan slutligen till kvällens höjdpunkt. FRIDOOO!! Hon tar examen idag. Har gått så sjuuukt och jag blir rädd av att bara tänka på det. Shit vad fort vi åldras. Men vad bra då att Frida utbildat sig till hudteraput och kan ta han om våra rynkor när de väl kommer ;-) YONG FOREVER!!! Muhahahahha.. Men stör mig fortfarande på att hon började ett år senare än mig och är klar ett halvår tidigare. Wrrrah! =) Samma med Andreas som hann börja på lärarutbildningen med oss, tog paus efter en månad då han fick reda på att han kunde tillgodoräkna sig Au1, började läsa en termin engelska för att sedan komma in på polishögskolan i Umeå. Så nästa lördag är det även då examensfest. Då för Andy Pandy som jag inte träffat på sjukt länge. Ska bli så kul! Nu när man har kommit upp i åldern lite är det inte längre student fester man går på. de har transformerats till examensfester. Phuu.. Vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Lisan

Suck... jag e gammal :P

2009-05-29 @ 13:05:09
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0