Sleepless in Ktown

Jahapp.. Uppstigen från sängen igen. Klockan är sent. Men det gick bara inte att sova. Alldeles för mycket tankar huvudet. Gissa om vad? Danska pölser och lila legobitar? Neeeej, MÄN såklart! Precis innan jag skulle logga ur facebook skrev J polis till mig. Ni kommer väl ihåg J polis? Jag insåg väl ganska så tidigt in på sommaren förra året vilket svin han var då han höll på att ringa och smsa mig samtidigt som han hade flickvän. Flickvännen visste jag inte om då utan det fick jag ju reda på kvällen efter han hade svängt in om mig och bett mig komma ut på parkeringen. Där stod vi och snackade lite och sen tryckte han upp mig mot bilden och hånglade upp mig.

Dagen efter läser jag alltså att han har ett ganska så nystartat förhållande med en tjej. Då raderade jag honom från min mobil och från msn. Facebook ville jag ha kvar för att kunna snoka =) Haha.. Tänk att jag erkänner det. I´m a snooking biaaach. Men i alla fall. Nu har det snart gått ett år sen vi sist hördes och idag började han prata med mig på Facebook. Gick in på hans FB sida och visst är det samma flickvän plus lite till. Jo, plus lite till därför att hon är med barn. De väntar barn tillsammans. Vad mysigt!! Mmmmm.. känn ironin flöda!

Han började med ett vänligt hej och jag är ju inte den som är den utan hej o sådär kan man ju säga. Allt fortskred väldigt trevligt och han frågade varför jag aldrig var online på msn :) Då fick jag ju snällt krypa till korset och "erkänna" att jag rensat ut många på min msn lista som jaginte pratade med längre. Därav fanns inte han med längre. Han frågade om han kunde få lägga till mig igen och visst, vad skulle det göra för skada? Men efter det gick det utför.. Org vad trött jag blir:

J  säger:

Har du kvar mitt nummer?


Anna  säger:

nej det har jag inte det heller


J säger:

vill du ha det?


Anna  säger:

Jag säger inte det för att vara taskig men jag vet faktiskt inta vad jag skulle ha det till.

Tror inte jag hade ringt dig faktiskt


J säger:

Varför inte?


Anna  säger:

Därför att när jag hade ditt nummer innan så var det inte precis som jag ringde dig jätte ofta


J säger:

Varför gjorde du inte det då?


Anna  säger:

Bra fråga


J  säger:

Ge mig ditt då så får jag väl ringa dig istället!


Anna  säger:

och varför skulle du ringa mig?


J säger:

för jag hade velat träffa dig!


J har precis skickat dig en vibb.


Anna  säger:

förlåt för att jag verkar helt bitchig och tråkig men varför det??


J säger:

för du är en trevlig och go tjej som jag gillar!


Anna  säger:

Det är ju inte precis så som att vi var bra vänner innan. Vet ju varför du ville träffa mig då


J säger:

som var?


Anna  säger:

vadå som var?


J säger:

Varför jag ville träffa dig då?


Anna  säger:

För att allt gick ut på sex


J säger:

och det gjorde det inte för dig!


Anna  säger:

Det sa jag inte


J säger:

då så...då kan vi ju fortsätta där vi slutade!


Anna  säger:

Men jag vet ju att det gjorde det då

och jag är inte intresserad att ha det som då


J säger:

varför?


Anna  säger:

Därför att jag känner inte att det är något som jag vill.


J säger:

Okej. Ska inte störa dig mer då. Du FET dissar mig duktigt. Fattar piken. Kram




Helt ärligt så vet jag inte vad det är för fel i den här personens hjärna. Hans flickvän är GRAVID. Han har FLICKVÄN. Betyder inte det något? Blir så ledsen och uppgiven på de här männen. Finns det inga bra??????? Kan tilläggas att jag aldrig har haft och kommer aldrig att ha sex med det här äcklet. Och fy fan vad jag är glad för det då! Och det kan även tilläggas att jag INTE endast var ute efter den sexuella relationen. Ni som känner mig vet att jag varit ute efter något seriöst de senaste 2 åren i alla fall. Men jag orkade verkligen inte ta den diskussionen. Men jaha. Då har klockan hunnit slå 01.17. Tick tack tick tack. Back to bed. Får se om det går. Jag tvivlar............................................................................


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gick det att somna??

2009-06-01 @ 09:59:28
URL: http://johannagrondahl.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0