Sjuk...igen

Fy fan. Jag är sjuk igen. Börjar bli lite orolig för mitt bräckliga immunförsvar faktiskt. Har varit riktigt förkyld nu 2 gånger den senaste månaden. Vet inte om det kan bero på att jag mått kasst i allmänhet pga P. Har inte ätit ordentligt och jag som brukar äta så mycket frukt har kanske bara ätit någon enstaka i veckan. Vanligtvis är det inget ovanligt att jag äter flera stycken om dagen. Vitaminbrist? Sen träningen har jag inte riktigt orkat ta tag i heller. Jag var förkyld för några veckor sedan och då vågade jag inte träna följande vecka. Sen gick bilen sönder och blev begränsad tack vara det. Så nu får jag väl erkänna med svansen mellan bena att jag inte tränat på 2 veckor! :-s . 3 med den här då jag helt omöjligt kommer kunna infinna mig på friskis med den här förkylningen. Allt känns lite tufft nu faktiskt. Saknar nåt så fruktansvärt mycket. Denna underbara, varma kropp som jag bara vill hålla om. En lång, lång kram dagdrömmer jag mig bort om. Usch vad ruttet. Sommarlovet som ligger en vecka bort kan jag inte riktigt glädjas över det heller. Samtidigt som det känns skönt att få flytta ner till Malmö igen i någon månad, känns det riktigt pissigt att vi ska va så nära varandra igen. Utan att kunna ses.......

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig! Kram från Norge!

2009-05-26 @ 15:52:56

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0