Ny frisyr!

VET ni vad! Nu har jag bestämt mig! Tror jag :-) Haha.. Håret har ju alltid varit ett känsligt ämne men nu åker det fan av. Den 2 juni är det dags för sommar besöket hos frisören och då har jag till 98% bestämt mig att håret åker av. Blond page är det som gäller. Liiite lite blondare och page frisyr a la Reese Witherspoon. Till och med en liiiten bit kortare. Jajemen. Så jääääkla hett. Vad tror ni??? Ska jag, ska ag, SKA JAG? Sara, du som är så känslig med ditt hår, vågar jag?



//Hår-mesen

Kommentarer
Postat av: Frida

Nooooooooooo Nettan gör inte det :S

2009-05-18 @ 20:13:44
Postat av: Sophie

Klart att du vågar och klart att du ska!!! :D Va fan, trivs du inte så växer det ju ut igen!

2009-05-18 @ 20:19:55
URL: http://linda-sophie.blogspot.com
Postat av: Sara

NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

2009-05-19 @ 10:00:46
Postat av: Johanna

Jooo, fan va snyggt! Tror du passar grymt bra i det :)

2009-05-19 @ 17:19:39

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0