Jag drunknar *blubb blubb*

Hej mina kära!
Ni skulle bara veta hur det ser ut hemma hos mig!!!! Det är helt galet stökigt här alltså. Öppna böcker utslängda överallt, DISK, mat efter min matlagning på golvet, kläder i soffan, tvätt på golvet. Ja, jag kan fortsätta.. Ujujuj. Måste ta tag i det snart. Men först ska jag börja skriva lite på min odlingsrapport som vi ska redovisa på torsdag. USCH vad vi har fullt upp nu. Fick i mig en Zantac idag me när jag kom hem från praktiken. Det är fullt ös medvetslös. Tur jag ska vara hel-ledig i helgen så jag får några dagar att vila upp mig. Tyvärr blir det mycket allemansrätt, utomhusdidaktik, bomster och fågel plugg då vi ska ha ALLT på samma dag. Måndag is the shit alltså. Då har vi först på morgonen tenta på fåglar och fågel läten. Sen har vi på floran. Sen på eftermiddagen avslutar vi med en blandad kompott med litteraturseminarium med allemansrätt och utomhusdidaktik. UNDERBART. Man känner i alla fall att man lever. Men FÖRST, förberedning inför torsdagens redovisning om gråsuggor och odlingsförsök. Gråsuggorna har jag ju hemma och de verkar må bra. Flera i klassen som har lyckats ta kål på sina men mina lever! =) En del av gråsugge uppgiften var att skriva en saga om "mitt liv som gråsuga hos.... " Kanske delar med mig av den så ni kan få lära er lite om gråsuggor!!! =) INTERESTING! ;-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh så gullig du är! Det var alltför längesen. Snart får vi gå till Möllan och ta en (eller tio?) öl! Vi hörs, vackra flicka :)

2009-05-12 @ 21:02:12
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0