Imorgon mina damer och herrar!

Måndag den 18 Maj. The day from HELL. Tenta på fåglar, fågelläten, blommor och växtfamiljer på morgonen. Litteraturseminarium med allemansrätt och utomhusdidaktik på eftermiddagen. Har precis varit och tagit av mig smink och borstat tänder och ska strax bädda ner mig och läsa på det sista om den strävbladiga växtfamiljen där bland annat skogs förgätmigej ingår. Phuuu vad jag kan ;-) Så sov gott mina kära! Förlåt att jag inte svarat på dina sms idag Sara. Va lite nere innan och orkade verkligen inte. Men nu e det bättre och I LOVE YOOOOU!!!  Wish me luck tomorrow!



GOOONAAATT!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Love u to! Good Luck!

2009-05-18 @ 11:01:49

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0