Humöret blir vad man gör det till

Jaha hörre ni gott folk. Klockan är sent och jag är pigg som en lärka. Har just blivit lämnad ensam här i lägenheten av två underbara "kristianstad-vänninor". De är guld värda båda två. Galet kul har vi haft. Jag och Mia dukade fram med ost, cider, vin, melon, hallonpaj och jordgubbar =). Sophie kom sedan över för lite skit snack och tog även hon lita av varje för att vardags lyxa med. Men vilken hel omvändning med humöret! Men det är klart, när man legat hemma i nästan 3 hela dagar och grubblat på sitt liv och vad man ska göra med det, det är klart att man får panik och överanalyserar av TRISTESS. Men inte idag inte! Jag har minsann varit i stan och shoppat, fikat, varit på friskis, varit och shoppat  igen och haft tjejkväll med tjejerna. Ingen tristess här inte. Hittade världens fynd på H&M. En korsett jag velat ha jätte länge men så har jag tyckt den var för dyr. Men nu när jag spontan tittade in där på andra shoppingrundan för dagen såg jag den. Nu var det tag 2 betala för en. Så korsetten kostade 198 och sen fick jag en BH på köpet för 149. Vilket klipp!  =)  Visste inte om jag vågade visa korsetten på, men kom fram till att den inte gorde sig nåt vidare på galjen och att den dessutom var ganska så oskyldig och ni tål väl liiiiiite naket? ;-)



Och så shoppade jag en helt vanlig strand klänning och en party top


Lite fler bilder från kvällen kommer imorgon. Mia och jag dansar till The Bag In Da Box. Missa inte! ;-) Hahaha.. Humor.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0