How to loose a guy by just beeing me!

Haha.. Jag tror att jag dör. Jag berättade ju om Johan igår, han som jag var på promenad med. Johan träffade jag ute för ett tag sen och vi bytade nummer och msn. Vi har pratat lite då och då på msn och igår ringde han. Han ringde på eftermiddagen och frågade vad jag gjorde och allt blev väligt hastigt och lustigt bestämt men vi rusade ut mitt i ösregnet för att gå vår promenad. Allt gick väl okej. Jag kanske bredde på lite igår med att han var förtjusande trevlig men så kan jag göra när jag inte hunnit smälta alla intryck än. Faktum är att han var ganska så svår och prata med. Väldigt bestämd, han gillade att prata om sitt och sina intressen och han tycktes inte ha riktigt samma humor som mig. Men allt gick ändå hyffsat och när vi skildes åt så fick han en kram. Inget mer och inget mindre. Bara några minuter senare skickade han ett sms "Mysig kram. Synd att den tog slut så snabbt bara" Det är ju ett tecken på att han måste tyckt det gick någolunda bra i alla fall........

Och så nu idag. Haha.. Jag ringde honom efter jag slutat och sa mina planer för kvällen. Han sa okej, avslutade samtalet ganska så snabbt och kanske på ett lite snäsigt vis, men önskade mig ändå en trevlig kväll. Jag loggade in på msn och han skrev och frågade vad jag gjorde. Jag svarade inte direkt utan han hann att "msn vibba" mig. Jag svarade att jag vilade och han frågade då om jag ville komma och vila hos honom. Mmm just det. Vila var det. Haha.. Tror han att jag e dum eller?! Jag kör ju ändå till Lund för att vila. Och joo, han kommer också ifrån Lund. Typiskt. Men i alla fall.. Jag skrev att det inte var aktuellt, han svarade "ok". Grejen är att jag HATAR när folk skriver "ok" på msn. Det är så himla svårtolkbart och kan låta både nonchalant och surt. För att försäkra mig om att han inte var sur skickade jag till honom efter en stund och frågade honom vad han gjorde. Han skrev ""Vilar"  Jag gick ut i köket för att hämta lite vatten. Efter ett tag kom "Vill du joina mig ;-) " Sen en vibb efter det och sen ett "?". När jag kom tillbaka skrev jag igen att det inte var aktuellt. Då skrev han och undrade varför jag inte svarar och lade till i ett senare msn meddelande "Me dont like that". Nähä, tänkte jag. Men snäll som jag är, kan ju inte börja att visa attityd redan  ;-) skrev jag att jag var och hämtade ett glas vatten.. Inget svar... Nähä tänkte jag.. För att  få kontakt tänkte jag Aja jag skojar till det lite och fortsatte.. "I brunnen på gården" " Mina föräldrar har ingen kran" "och så har de utedass" Haha.. Det va kanske inte speciellt kul men vet ni vad han skickade? " Ha det så bra! Hej!" Och så loggade han ut.. Haha.. Jag tror inte jag kommer att få höra något från honom igen. Hur kommer det sig att jag bara träffar miffon. Det här är ju sanslöst. Hahahahhahahahahahah. Jag döööööööööööööööööör. Jag är menad åt singellivet. Jag får väl acceptera det helt enkelt. Måste bara hitta någon att utöva mina sexuella lustar på, för att leva i celibat DET gör jag verkligen inte. VÄGRAR!!!  

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihi.. What a freak ;) Kul att du hängde med igår. Hoppas att du kom hem ordentligt!! Kram

2009-05-24 @ 17:15:36
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/
Postat av: Frida

Sån offer kille! Vad händer med det manliga släktet, inga normala kvar :S

2009-05-24 @ 18:05:48

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0