Hår ..........igen..

Jaja, jag vet att jag är tjatig. Men det är faktiskt så att dagen för frisör besöket börjar närma sig med stormsteg. Klockan 11 på tisdag. Men till de flestas "besvikelse" (för ni bryr ju er så otroooooligt mycket om mitt hår ;-) ) så blir det ingen page klippning. Jag kom på att jag vill ju ha långt hår till BRÖLLOPPET! Så det är klart att jag inte kan klippa av det nu! Wreeh. När jag kom på det fick jag nästan panik. Tur att inte saxen hann att vara där först. Phuuu.. För på 4 månader kan jag lova er att det INTE växer ut =)  Men allt det slitna ska bort så det kommer ändå att bli en markant skillnad. Axel långt kanske. Men efter Las Vegas så får vi se om det fortfarande är aktuellt med kort kort . Klart slut om mitt hår nu...

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0