Examensparty - BILDER-

SPEX framför speglen hemma


Examens bruden


Söta Johanna och Jag


Frida och Lavve


Älskade Sara och Jag


Söt-Lisan


Johanna SPEXAR med fridas glamour badmössa


PUSS älskling!


Bara jag igen..


Nardi och Göran


Digge was there

Danne och Lavve partyposar


Jag verkade vilja fotas med alla


Peter, Hanna och Diego


Det var så nära hångel jag kom den kvällen


Peter  gillar att grimasera. Lisan blev dock bra


Jag gillar OCKSÅ att grimasera. Försöker mig på en porr-pose


 ...och slutligen den obligatoriska "alla klämmer ihop sig så får vi se hur många vi får plats"- gruppbilden

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så ball!

2009-05-31 @ 19:56:54

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0