Det är det lilla man tål

Tjohoo!


Solen skiner och jag mår super. Var på examensfest hos Frida igår. Skit kul. Men man märker ju av att man är förkyld om man säger så =) Haha.. Till middagen fick jag sitta med en stor papperstuss i näsan för att jag snöt mig så hårt att jag fick näsblod. Sen somnade jag även gott i Fridas säng runt 23.30 tiden efter 4 glas vin. Tack och godnatt! Sara joinade även mig runt 1 - tiden =) Mys pys. Klockan 4.30 vaknade jag. Då var det bara jag, Frida och Göran kvar. Och nej, Göran är inte Fridas 45 åriga morbror utan en het kille som jag ångrar att jag inte satte tänderna i innan han fick flickvän. Men nu har han alltså det och då är det tassarna borta som gäller. Hmm.. Surt sa räven.

Men alltså 4 glas vin. FYRA!? Det brukar man ju klara lätt. Haha.. konstigt. Svårt att smälta det. Bilder kommer imorgon eller på måndag. Har överförings sladden i Kristianstad. Nu är det jobb som gäller. 14-20.30 ikdag och 7.30-15 imorgon. Ujujuj. Ångest!



Mysigt va? Jag tycker det är så himla sött atta Sara håller om mig! Haha.. Du är en riktig vän Sara. Du vet vad jag behöver. Han inte fått spoona på länge så det behövde jag. Tack för du ställer upp! ;-)
♥ Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så skämmiga vi är!Jag älskar dig med!

2009-05-30 @ 15:21:36

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0