Båten


Ett snabbis inlägg idag. Ska strax köra iväg till den underbara arbetsplatsen igen. Igår blev det en spontan utgång. Frida och jag fick för oss att vi skulle sticka till "båten", Malmös nya flytande uteställe som faktiskt är just vad det heter, en båt. En speedy förfest på 1 1/2 timme då jag jobbade till 21 och stället öppnade redan kl 24. Vi håvade i oss vin som aldrig förr. Haha.. Helt galet vad vi drack snabbt. Frida klarade nästan 1 liter vin på den här tiden. Bra jobbat Nettan! Jag är så stolt över dig ;-) När vi kom dit va där kö. Fridas taktik var att vi skulle ställa oss på sidan då det såg ut som de släppte in mer folk där. Inget riktigt system på den här kökonstruktionen och VIP kön var lite speciell. Om man stod på listan fick man skrika ut sitt namn och att man stod på listan och sedan kollade vakten och godkände. Då fick man trycka sig igenom hela tjocka men framförallt sura kön för att komma in. Ingen vidare VIP behandling där inte! =) Väl inne hade vi super kul! Så himla roligt. Vi dansade konstant förutom ett litet snabb besök i baren för vars en cider. Spriten konstaterade vi var ganska onödig då det gungade friskt ändå. Haha.. Man glömde att man faktiskt var på en båt lite då och då men påmindes igen när det gungade till. Men tack för en bra kväll Frida. Du vet vad jag behöver =)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0