Älskade mamma!

Det är fortfarande morsdag och jag blev så himla inspirerad och rörd av Sophies inlägg till sin mamma. Precis så känner jag. Mamma, du är min absoluta klippa och min stötte pelare i alla lägen. Det finns ingen i hela världen som känner mig som du gör och jag älskar dig så otroligt mycket. Du är bäst. Vad skulle jag gjort utan dig? ÄLSKAR DIG!

EN MOR
(av Siv Andersson)
.
En mor finns med från början
som källan till ditt liv.
Med kärleksfulla blickar
hon följer varje kliv.
.
Sen livets första måltid
har hon bjudit dig att smaka.
Hon ger dig av sin omsorg
utan krav att få tillbaka.
.
Hon tas så lätt för given
som lindring av besvär.
Och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är.
.
I livets alla skeden
förblir hon dock densamma...
Din alldeles unika
högt älskade mamma.

Kommentarer
Postat av: Sophie

jisses vad mystiskt... kände på mej när jag la upp dikten att du skulle lägga upp samma dikt... shiiiit jag är SYNSK !!!

2009-06-01 @ 10:01:42
URL: http://linda-sophie.blogspot.com

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0