Varför blir man alltid sjuk när man verkligen inte har tid?!

Trodde jag skulle kunna skriva att det var bättre med mig idag. Det kan jag inte. Det är snarare lite sämre. Sitter just nu med min scarfs runt halsen och min gigantiska kopp med citronte och honung och svettas floder. Det gjorde jag inte i natt kan jag berätta! Jag märkte ganska så snabbt att jag hade feber då jag var tvungen att springa upp minst en gång i timmen och kissa. Jag kissar nämligen alltid mycket när jag har feber. Jag låg in i det sista under det varma duntäcket och kämpade varje gång för att kunna somna om men ni som känner mig vet att jag är väldigt känslig med mig kisseri och när jag väl fått det på hjärnan då måste jag verkligen också kissa. Så upp första gången klockan 23.50 0ch sista gången klockan 03.50. Det konstiga var att det var 10 i var´je gång. Hur skumt som helst. Även om det var skönt att kissa var det väldigt plågsamt då jag frös och skakade som ett aspelöv. Klockan 4 hade jag fått nog. Tog en ipren och efter det somnade jag gott. Vaknade runt 7 och svettades som en flodhäst. Min kropp var indränkt i svett och sängkläderna likaså. Så det var bara till att byta dessa. Somnade om och vaknade för en timme sedan. Så jäkla ont i halsen har jag nu! Inte "halsflussont" utan jag är med irriterad i halsen för att jag hostat så mycket. Vet inte hur det sa gå att plugga idag för idag är jag verkligen dålig. Och så är det skola imorgon. Redovisning av fältuppg. nr 3. Vet inte om jag kommer att palla det.  Uuuurh.. känner ångesten komma.

Kommentarer
Postat av: Lisan

Men det är samma som jag haft problem med innan.. Har alri haft problem förr... bara med den tönten!!! Å nu blir det ju samma sak igen, eftersom deklarationen kommer året efter :P Nu har jag tränat och precis kommit ut från duschen.. ska strax till jobb :) Puss, krya på daj!

Postat av: Sara

Krya på dig

2009-03-18 @ 19:03:17

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0