Från en mysig ost & vin kväll på tu man hand till något HELT annat......

Haha. För att tacka så hemskt mycket för Lisans kommentar i det förra inlägget vill jag bjuda på några kollage till. De går alla under kategorin "från mysig ost och vin kväll på tu man hand till 2 personers fyllefest".

EN flaska vin eller hur var det nu?


Efter ett antal glas vin och drinkar upptäckte jag att det var VÄÄÄÄÄLDIGT svårt att fota mig själv. Haha. Otroligt. Hur jag än försökte så gick det inte!!! Och det är helt ärligt. Jag försöker verkligen fota mitt ansikte och inte mina boobies med ett blandat resultat:


Sedan fick vi för oss att vi ville ha en hopp bild. Lika svårt att fota var det för lagom berusade Anna


I love my girl! Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

hahahahaaaa ooh my goood jag skrattar så jag dööör varjegång jag ser dessa bilder... hahahaaa Tur att vi har 10 månader till på oss att flippa ut såhär... det är ju underbart!! Tänk sen... då kan vi bara hålla på såhär på helgerna... hur ska det gå?? =)

2009-03-06 @ 14:06:54
URL: http://linda-sophie.blogspot.com

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0