Trött Anna utan provsvar

Man ska inte sätta sig ner alltså. Att sätta sig ner i soffan efter en arbetsdag är rena fördärvet. Men vad ska man göra när man ska äta? Man kan jiu inte precis stå upp och äta.Vad är mysfaktorn på det? Nu är det ju olyckligtvis så att jag ska träna klockan 17.30 och det ger mig en rejääääl ångest. Inte 100 än om jag verkligen ska. Har bokat passet så jag har 30 minuter kvar att ångra mig.

Läste Hannas blogg precis och kom att tänka på att jag inte fått tillbaka mitt provsvar från när jag var hos läkaren. Det skulle ta 2-3 veckor och nu på ons har det gått 4.. Uuuuu.. Nu blev jag nervös :-s

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ingen fara gumman...Detta kanske hjälper!



Se aldrig tillbaka och sörj det förflutna för att det är borta.



Oroa dig inte för framtiden, för den är inte här ännu.



Lev i nuet och gör det så bra att de är värt och minnas.

2009-03-09 @ 17:41:44
Postat av: Ida

har inte heller fått mitt provsvar...kanske samma sega läkare...eller brevbärare..

2009-03-09 @ 18:05:58
URL: http://mittlivsomida.blogg.se/
Postat av: Sara

Blogga :)

2009-03-10 @ 17:07:38

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0