Tisdag

Sen och kort uppdatering. Kuk-internet har inte funkat på hela dagen så därför har jag inte kunnat skriva något. Blir längre inlägg imorgon (Förhoppningsvis om nätet funkar!) Ska alldeles strax lägga mig. Är så trött efter träning och långa dagar i skolan. Idag var vi ute i naturen och tittade på knoppar. Och ni vet ju alla hur mycket jag älskar knoppar. Blir helt lyrisk och vårkänslorna sprider sig som en vattenspridare på full speed. UNDERBART!

Nu är det dags för desperat housewives i sängen.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0