Thank God it´s FRIDAY!



FREEEEEDAAAAG!!!! Helg. Fast med lite blandade känslor. Glada lyckokänslor för att det är helg, jag är visserligen inte ledig, men det händer en massa grejer. 25 års festen imorgon hos stumpelisa är helgens höjdpunkt. Samtidigt är jag lite ledsen då det var sista dagen på praktiken idag och jag vill inte sluta. Jag är förälskad i det stället. I barnen, i lärarna, i klassrummet och i skolgården. Bättre skola finns nog inte. När jag skulle gå hade jag 5 barn om benen som höll i mig och bad mig stanna. Det gör ont i hjärtat. Men men.. Kommer förhoppningsvis tillbaka nu i den nya kusrsen då jag läser naturkunskap och teknik.

Men fredag alltså. Vad händer idag? Något förslag någon? Känner egentligen inte för att köra hem till Malmö då jag trivs så bra här uppe i norr i min egen lilla lya. Men börjar jobba kl 9 imorgon bitti och då jag känner mig själv kommer jag uppsakatta att jag är hemma i Malmö istället för Kstad när klockan ringer på morgonkvisten. 

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahaha... ja, tänk att hon har sett båda våra pussys!! Undra vikken hon tyckte var finast?! Hahahahahaha!!!!

Postat av: Anna

Haha.. Jag tyckte jag var störd med min kommentar men du va fan värre. Hahahahahah. Sjuka människor!

2009-03-14 @ 16:12:43

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0