Sjukstugan

Hej allesammans och hjärtligt välkomna till sjukstugan!

Natten har inte varit utav dess like. Har vaknat hostandes så jag trodde jag skulle kvävas. Totalt igenslemmat i halsen. Var nära att ringa Sophie och be henne att kolla till mig på morgonen i fall i fall. När jag vaknade klockan 7 imorse kunde jag inte prata. Rösten var helt borta och paniken kom sakta tillbaka igen. Men sakta men säkert fick jag tillbax den efter ett glas vatten. Efter det kunde jag inte somna om. Förmiddagen har bestått av en himla massa te drickande och iprenknaprande. Kände mig helt okej för en timme sedan och började faktiskt läsa lite på tentan. Men nu börjar det bli sämre igen och känner att det börjar bli dags för en ny ipren. En timmes vila så att tabletten kan börja verka och sedan på pluggandet igen. HIMLA stressande det här med att jag verkligen måste plugga. Usch ja. Men om någon timme mår jag förhoppningsvis lite bättre igen. Har ingen feber i alla fall så det är ju positivt. Men det blir tll att boka av spinningen ikväll. Faaan.



Det är helt upp till Astra Zenica om jag ska klara tentan eller ej....

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0