Praktik po lanned

Precis kommit hem från kanske världens underbaraste skola? Har haft praktik och har gjort min första dag där. En surrealistisk upplevelse. Miljön var helt underbar. Låt mig presentera skolgården; Mitt i naturen brevid en sjöl. Tillgång till en stor äng som omsluts av ett stengärde att klättra på. Lusthus, koja, båt på land att leka i, hagar som i hoppa hage, klätterställning, sandlåda, gungor, fotbollsplan, basketplan OCH bandyplan. Barnen satt som små ljus heeeeeeela dagen och läraren var så otroligt pedagogisk att man nästan kräktes! Hon höjde inte rösten (inte ens liiite) EN ENDA GÅNG. HÄR ska mina barn gå. Att vi dessutom slutar vid 13 varje dag gör inte min praktikvistelse sämre ;-)

TREVLIG VECKA! =)


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0