Plugg skit lördag

Hej hej

Humöret e sådär. Hostar och har ont i lungorna. Stackars P som fått stå ut med mitt hostande hela natten. Trots att jag såg hur han vred på dig sa han imorse att han inte hört mig en enda gång.

Har en kort pluggpaus. Pluggar satan idag då jag inte fick pluggat ett skit igår. Fast kvällen verkar ju bli lugn så jag har ju kvällen plus förmiddag/eftermiddag imorgon på mig. Kvällen imorgon spenadeas förmodligen i Lund hos P och så kör jag tillbaka till Kstad på måndag morgon.

Mer uppdatering om kuk-bussen imogon eller ikväll. Nu tillbax till pluggandet. En lördag! Yeeej!


Så här ska en riktig lördag kväll se ut!!!! =( Buhuu

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0