Morrn morrn!

Morrn morrn!

Uuuurh, vad trött jag är. Sovit piss dåligt. För det första drack jag hejdlöst mycket vatten igår på träningen så de första timmarna var det ett jäkla rännande på toaletten. Sen så drömde jag en riktigt äcklig fröm som var sjukt verklig och hade svårt att somna om efter den. Uuu hata sådana drömmar. Men nu är det alltså morgon och en ny dag. Lovely. Eller när skolan är gjord är det lovely. Funderar på en tur ner i stan och handla lite alkoholhaltiga drycker. Man vet aldrig när Soffan och jag får ett ryck och öppnar en flaska vin och då är det bra att vara förberedd =)

Vi hörs senare. Puss

(En extra puss till Tudie, sjukt sött namn ♥ ;-) )

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken tur att du tog dig upp i morse och gick på den väldigt lärorika lektionen!

Tur att Ingemar är så söt.. haha

2009-03-03 @ 13:43:33

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0