MFF i Marbella

Idag hände det en pinsam/konstig grej på jobb. En kille skulle handla snus. En ganska så söt och välbyggd kille men alldeles för ung för att passa gamla mig. Han skulle ha 5 lösa kronan och 3 granit. Fast jag såg att han var över 18 bad jag ändå om legitimation då ICA:s policy, hur töntig den än är, är att ta leg på alla som ser ut att vara under 30. Och vem vet? Det skulle ju kunna vara en kontrollant. Så jag bad om leg, han räckte fram det och skrattade lite smågenerat. "Jag ska resa utomlands" sa han. "Jaha, vad trevligt" svarade jag. Var ska du då resa? "Vi ska till Marbela med laget",  la han till. "Med laget? Vilket lag då?" undrade jag (inte för att jag var speciiellt nyfiken utan mer för att han var väldigt pratglad och jag ville ju inte vara otrevlig. Han rynkade då pannan på ett konstigt sätt och tittade på mig som han menade  "nä men lilla gumman.. Nu får du väl allt ta och ge dig och svarade "Med MFF". Dååå blev det Anna som blev smågenerad istället. Haha.. "Oj då. Här har vi en som har noll koll!" kläckte jag ur mig med skrattet i halsgropen. Han log och skrattade tilbaka "Nej men det är inte så lätt" Han betalde, sa hejdå, jag önskade trevlig resa och han tackade. Har fortfarande inte kommit på vem killen är. Jag som trodde jag hade KOLL!!!!

Lisan tipsade om MFF:s hemsida. Smart gumman, smart!

Guillermo Molins

Kommentarer
Postat av: Lisan

Men du får ju kolla upp foton på MFF:s hemsida och se vem det är :D

Postat av: Anna

Hahah. SMAAAART!!!!!



Guillermo Molins var det =)

2009-03-08 @ 21:04:20
Postat av: Lisan

Ja, jag ÄR smart :D

Postat av: Anna

Är han bra??? Borde man veta vem det är? =)Men du får ta med mig på lite fler MFF matcher i vår och sommar.

2009-03-10 @ 18:22:17

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0