Måndag... igen...

Trade väder! Inte bara lite sådär tråkigt väder utan ett riktigt jäkla piss väder. Urh vad man bara vill stanna i sängen och dra täcket över sig. Som ni kanske hör så sprudlar inte humöret idag. Inte så farligt men jag hade ju inte dött av lite positiva tankar. Fast o andra sidan. Dagen blir inte sämre/bättre än vad man själv gör den till så jag har två val. Anitingen att stanna här i morgonrocken med mitt gamla, kalla kaffe någon timme till eller att rycka upp mig, hoppa in i duchen, smörja in mig med en väldoftande kräm, dra på mig några schyssta kläder och känna mig allmnt fräsch. Tror det blir det sistnämda alternativet. Alldeles strax. Ska bara visa mitt senaste "vill ha fynd" som jag aldrig kommer att äga men precis la ögonen på. Inte för att jag är sådär överförtjust i rosa men det här va coooool. Guuuud va fin. Titta!

 

För min del anser jag att om en kvinna inte träffat den rätta innan hon fyllt 24 så kan hon ha tur. ♥
Jean Kerr



Kommentarer
Postat av: Lisan

Jag ÄLSKAR rosa... MKT fin :)

Postat av: Anna

Gör nästan lite ont i själen då jag konstaterar att jag ALDRIG kommer att vara en stolt ägare av en sådan! 16.995:- Ungefär lika mycket som min Las Vegas resa nu i Oktober. Som hittat! ;-)

2009-03-02 @ 14:04:56
Postat av: Lisan

Ooo... jävelen! Det var inte lita cash det :P haha!


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0