Jobbehelg

Godmorgon.

Jo, det är det för mig i alla fall. Sov till 10.30 idag. Det var längesedan jag sov så länge. Trodde jag skulle stiga upp klockan 7 imorse med då jag vaknade och var as pigg. Men jag lyckades somna om.

Jobb idag med. Dag 2 av 3. Men idag jobbar jag i alla fall inte till 22.15 utan bara till 20.30. Det var en pina att jobba till 22. Riktigt plågsamt. Fast jag hade mer att göra en vad jag tänkt mig. Vad jag fått för mig skulle man typ ha 4-5 kunder från klockan 21-22. Men jag hade fullt upp så det var ju skönt. Har faktiskt hellre mycket att göra än att ha inget alls. För det är ju så tråkigt.

Nu är det snart dags för lite frukost och sen får vi se vad som händer de resterande timmarna. Förmodligen ingenting då vädret inte är tillräckligt tipp topp för en promenad och bankkontot nästan är länsat.

Hörrrrrrrrrrrs!


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0