Jisses!

Oh jisses vilken kväll det blev igår då. Haha.. HELT galet. Satt hemma vid datorn och tyckte allmänt synd om mig själv där jag satt helt ensam med mitt vin en lördagkväll. Försökte få igång en sms-konversation med P som var på fest men han verkade totalt ointresserad att smsa med mig. Korta och torftiga svar. Såhär i efterhand förstår jag naturligtvis honom men just då blev jag pissesur. Fick istället igång en kul konversation med Richard på msn som roade mig i några minuter. Men helt plötsligt skulle han sticka till pickwick med sina vänner. Han var visserligen väldigt artig och frågade om jag ville med men njaaa.. njaaa.. Tror inte det hade blivit så bra. Jag hade visserligen väldigt kul med dem i somras då en liknanade situation inträffade, det vill säga, msn-prat ledde till utgång. Då va jag på och det blev ett impuls besök hos hans kompis David som hade någon festliknande tillställning. Den kvällen va kul. En väldigt berusad Anna som hade något serious talt med en av hans kompisar som jag inte mindes så jätte mycket utav dagen efter.. Haha.. Nu kom jag ut på ett litet sidospår känner jag.. Back on track:

Jaha.. Där satt jag ensam IGEN. Då kom mamma in i rummet med sin briljanta idé! "Vi ska inte sticka upp till stan och ta en öl!?" Det var som om orden kom från Gud. De klingade något så fantastiskt i min salongsberusade hjärna och innan jag ens hunnit lyfta min godisfeta ass från stolen hade jag redan planerat kvällens destination. FAGANS. Vi ska till Fagans! Där var jag för första gången med Andreas i somras när vi "firade" 2 månader (Guuuuud, vad töntigt. 2 månader!? LÖNT haha) När jag kom in genom dörren var det som stället skrek Gran Kanaria. En irlänsk pub FULLPROPPAD med lagon lulliga, glada människor. Stämningen är på topp och det tjoas och tjimmas med liveband och allt vad de hittar på. Då tänkte jag "Hit måste jag ta mamma någon gång!" Och någon gång blev alltså igår.

Väl där så var där så jääääääkla mycket folk. Att gå den 50 metriga vägen till toaletten var som att ta sig igenom gladiatorernas bana "gatloppet"



Men istället för att brottas med sexiga män fick man ta sig ann sura bitterfittor med sylvassa armbågar. Fast man mötte faktiskt också en hel del trevligt på vägen ;-)

Efter att ha beställt ölen i den tokfulla baren men som ändå gick väldigt snabbt att inhandla då jag gjorde en fuling, försökte vi lokalisera ett bra ställe att stå på. Att sitta var inte att tänka på! Mamma började prata med en tjej som var på väg till toan och de gjorde sedan rum till oss vid sitt bord. Super söta tjejer. Väldigt unga. Tror de sa att de var 20. Men vi hade trevligt ändå. Det blev till och mad dans. Haha.. Jajemen. Jag, mamma och de här två tjejerna intog dansgolvet och jag vill även påstå att vi erövrade det också ;-)

Klockan 02 tog vi den obligatoriska vägen inom Burger King för att sedan sätta oss i taxin hem till våra snger. En lyckad kväll! TACK världens bästa mamma. Jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så ball!

2009-03-22 @ 18:57:37

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0