Jag och en 45 + ? Man kan väl testa i alla fall? ;-)

Gokväll (natt??)!

Precis kommit hem. Så satans trött. Vaknade kl 7 av mig själv imorse och kunde inte somna om. En piss dag av tre avklarad. Jobbar kväll imorgon med. Urh vad jag inte gillar det. Men idag hände något som inte hänt mig förut. Jag fick upp ögonen för en äldre man. Eller äldre och äldre. Han kan väl ha varit i 45 - 50 års åldern. Han var så himla HET! Jag har aldrig tyckt att en man i den åldern varit snygg innan. Eller jo snygg kanske jag tyckt men jag har aldrig tänt till om man säger så=) Men den här mannen hörre ni. Han var lång, välbygd, klarblår ögon, rakad, brun och krit vita tänder. En riktig snygging. När han gick log han det bredaste pepsondnt leendet man kan tänka sig och blinkade med ögat. I det ögonblicket blev jag kär. Kär i den mystiska mannen på 45 +. Jag tänkte mig till och med närbäddad mellan lakanen med honom. GRRRRRRRRRR!!! Haha.. E jag normal? Kanske e jag bara desperat? Inte helt omöjligt. Det finns risk att det börjar växa igen ;-) Haha. Nej men Gud som jag säger! Anna! Nu är det dags för sängen! Ja, Anna! Godnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahahaha... Anna, inte ska du ge dig på farbröderna nu!!! :D

Postat av: Anna

Nu går INGEN säker!!!!!!!!!!!!!!! Mohahahahahah!!! ]:-)

2009-03-07 @ 10:55:08

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0