JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

OOooh jaaaaaa vad glad jag blir! !! Internet FUNGRAR! Tack, tack, tack =) Därför det inte blev någon blogg igår. Cp internet låg nere och var inte uppkopplad på hala dagen. Förutom en stund i skolan men där ville jag inte sitta och blogga.

Jag ock Sophie hade i alla fall en helt galen kväll i onsdads. Vi bestämde oss för en flaska vin och lite ost. Vi hade så himla trevligt och en flaska vin blev snabbt till en flaska vin till. Och en drink.... och en drink till. När jag gick hem runt 23, som vi kom fram till att klockan måste varit, var jag rejält rund under fötterna. Båda fyllekajorna skulle upp och ha lektion dagen efter. Sophie skulle ha examination i idrottshallen med redskapsbana och barngrupp med barn på 2-5 år. Själv skulle jag ha redovisning av en fältdag jag gjort. Vi va båda TVUNGNA att gå upp och palla oss iväg och prestera. Kasst mådde jag =) Men men... Galet kul hader vi i alla fall så jag får väl säga att det var värt det =).

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hmm... ALKISAAAAAR :P

Postat av: Sophie

hahaa klockrent Anna ;) jag får nog hålla med...!haha De här bilderna är inte riktigt bra för vår "vi-ska-bli-ansvarsfulla-lärare" - image hahaa Och vi som "bara" skulle dricka liiite vin!! Som det kan gå :)

2009-03-06 @ 11:57:35
URL: http://linda-sophie.blogspot.com
Postat av: Anna

Måste påminna fröken o EN sak. Vi SKA BLI ansvarsfulla lärare. Vi ÄR inte. Just nu är vi hopplösa supande studenter som lever loppan och skiter i skolan. Vi har 10 månader kvar av det här underbara tillståndet ;-)

2009-03-06 @ 12:04:41

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0