Helgen som gått

Helgen har sprungit iväg. Har haft en otroligt mysig och bra helg trots att jag inte fick som jag ville med utgång och dylikt ;-). Jobbade i fredags kväll och i lördags morse. I lördags morse skulle jag göra min nya arbetsuppgift som jag fått på lördagar. Det var två veckor sedan sist så jag var lite nervös för hur det skulle gå. Det gick strålande! Tycker det är skit kul. =) PÅ lördags eftermiddagen var jag på kalas som jag tidigare nämnt. På kvällen var det melodifestival som stod på schemat. Trodde att jag skulle lyckas få med mig diverse personer ut men det blev ett totalt misslyckande. =) Men lika glad för det var jag, särskillt på söndagsmorgonen när jag vaknade. Iväg till Ikea med mamma. De har haft ett litet projekt på G nu i några veckor som innefattar att de bland annat skulle göra om vardagsrummet. Så igår fixade jag och mams de sista finjusteringarna. Så här blev det. 


För er som varit där hemma innan så ser ni kanske liiite skillnad ;) Men jag blev ganska nöjd.

När spikandet, skruvandet och möblerandet var klart bylsade jag och mamma på oss ordentligt med kläder och begav oss på en uppfriskande promenad. En klockren helg med andra ord. Fler sådana tack!


Glad som få för ut på promenaden vi ska gå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken skillnad, riktigt snyggt! Det gjorde ni bra :)

2009-03-02 @ 18:57:56
Postat av: Tudie

Måndee! Tjusigt, tjusigt!

2009-03-02 @ 20:01:14
Postat av: Lisan

Sjuuuukt fint :D

Postat av: Anna

Tack, tack ,tack. Jag tar SÅÅ åt mig äran. Okej, mamma får lite. Pappa får NADA.

2009-03-03 @ 22:40:18

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0