Fredags shopping-ångest!

Hejsan heeej!

Mini-inlägg nu! Hinner tyvärr inte mer just nu för mitt bad som jag tankat upp väntar på mig. Så en snabbis! (Kan va väl så bra det ;-) )

Var i stan idag för att fixa naglarna. Jajaaaa.. Jag veeet att jag sa att jag inte hade pengar men jag lånade 1000 kr från mitt sparkonto för det var verkligen K-R-I-S! Fixade dem 11.45 och det blev lite förändring. Kortade ner dem ganska så drastiskt och tog bort den franska manikyren. Men det blev fint. Ser mer naturligt ut nu.  Sen efter det tänkte jag bara ta en liiiiten liiiiiiiiiiiten runda i Malmö city. Det skulle jag aldriiig gjort. Men JÄKLAR vad SNYYYYGGA vår kläder de har ... ÖPhöhöhöööö vad jag plågades! ALLT jag provade satt som en smäck och då menar jag verkligen ALLT! Varför är det alltid så här?! Varför plågar man sig själv att gå i affärer när man verkligen inte har pengar till shopping.
Haha.. Jag kom på mig själv med att gå och stöna högt typ "ooooh, vad snygg!" och "varför, varför, VARFÖÖÖR?!" Tyckte väldigt synd om mig själv. Provade en superfin lite fest aktig top som kostade 199:- på vero moda som var super fin. När jag kom ut och skulle hänga tillbaka den (för jag skulle ju inte shoppa!!!!) såg jag den himelskt underbara skylten "Nyöppningspris: 59 :-, Bara idag! Passa på! ... och japp, den fick följa med mig hem! ;-)




Här en variant med skärp i midjan


Längre inlägg imorgon då jag berättar om när jag nästan blev överkörd av en KUK-buss när jag promenerade hem från stan. Vid ett övergångsställe som blinkade G-R-Ö-N-T dessutom. Det var läskigt för det var verkligen sååå nära ögat.
Säg inget till min mamma.... =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Var du på Entre?

2009-03-21 @ 16:26:09

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0