Dagen i bilder

Dagen som gått i bilder:

Redo att göra staden osäker




Mia försöker sig på  att förstå det topologiska

begreppet. Fattar fortfarande inte! Någon som

kan förklara?




....hmmm.. Om jag skriver ner EXAKT vad som

 står i boken så kaaaaanske jag fattar....




Efter dagens "pluggande" är jag 2 par skor

rikare och 1200 kr fattigare. Ett par rööööda.....




...och ett par viiiiiita. Fler sådana här

pluggdagar TACK!




Slutet gott, allting gott =) NU - Vin och ost

hos Sophie...



Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hmmm, hur kunde texten bli så?

2009-03-04 @ 17:57:05
Postat av: Anna

Haha. Jag har iiiingen aning. Kom fel på tangentbordet och pluffs så blev det så. Och du förresten. Kan inte den 14 mars. Har ett 25 års partaj inbokat sedalång tid tllbaks. Vi får hoppas att där är en Per där med =)

2009-03-04 @ 18:13:47
Postat av: Sophie

ååååååh vilka fina björn borg skor!! :) GE MEJ! Ses snart hjärtegrynet!

2009-03-04 @ 18:26:28
URL: http://linda-sophie.blogspot.com
Postat av: Sara

Glöm inte spara till USA bara :)

2009-03-04 @ 20:14:26
Postat av: Anonym

Förresten, hade du inte lite pengar denna månaden?? Lika mycket som Blondinbella skulle lägga på ett läppstift? Hur har man då råd och köpa 2 par skor? :P

2009-03-04 @ 20:16:55
Postat av: Johanna

Oj, det blev visst anonymt.. men det var jag som kommenterade :)

2009-03-04 @ 20:18:27
Postat av: Tudan

Åååååååh Darins! Mitt favvo-fik i Kristianstad! Åt alltid varm macka med parma, mozzarella o pesto o extra ost mmm mums! Rekommenderar den varmt! Nästan så man skulle åka upp bara för att fika på Darins =)

2009-03-05 @ 08:57:46
Postat av: Lisan

I lööööööööööööööööv the red ones ;)

Postat av: Anna

Sophie: VAD GÖÖÖR DU?? Jag har ringt och skickat sms. Inget svar. Du börjar påminna om Björn. Hahahaha. Eller din "Seriöst - jag ringer sen " Micke.



Johanna: Det gäller att PRIIIIORITERA. Det vill säga ingen utgång i helgen ;-)



Tudan: Haha. Ja, snälla gör det! Eller nästa gång jag är i Malmö och vi ska fika går vi till Darins!!! =)



Lisan: Aj lööv dem 2!!!! Men fan vilket skoskav de gav. Pretty but not very comfortable. Men va fan. Jag är van att ha osköna skor. Jag är ju quinna.



Sara: Vegas e luuuuugnt. Denna månaden blev det prioritering shopping. Nästa spara....... kanske =)



Sådär. Nu fick jag med alla. Puss mina älsklingar.



2009-03-05 @ 14:36:59

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0