Besök på torsdag

Okej, håll i hatten nu! För vet ni vad? Jag får besök i Kstad på torsdag. P ska palla sig upp heeeeeeela (ironiiiiii!!) vägen från Lund, hem til mig. Kan ni tänka er? Och det var HAN som föreslog det. Som ni kanske lagt märke till har jag inte uppdaterat så mycket om honom på senaste tiden. Mest för att jag var så himla tuff för någon månad sen och sa att vi skulle ha det där allvarlga samtalet. Va hade aldrig det. Jag pallade inte. Eller rättare sagt, jag pallade inte få ett negativt svar. Så jag lät det va men bestämde mig samtidigt för att lägga mina känslor på is och bara frysa dem ett tag. Nu säger jag inte att jag har/hade känslor för honom utan jag har ingen aning om vad jag kände/känner och vill inte ens göra något försök att känna efter. Jag ska ta det som det kommer och om han vill mig något är det upp till honom att komma till mig. Och DET ni. Det gjorde han. De senaste veckorna är det han som ringt och smsat. Inte jag. Eller det är klart att jag svarat honom men jag har aldrig smsat först. Förutom i onsdags när jag och Sophie festade till det och jag blev kärlekskrank. Då smsade jag. Alkolås på mobilen vore inte helt fel men det är ett helt annat blogginlägg =). Men han har i alla fall visat ett väldigt stort intresse för mig och mitt liv de två senaste veckorna och nu vill han komma upp. Så på torsdag ska vi ha myskväll. Ska bjuda honom på middag och förmodligen en flaska vin till det. Åter igen lite vardagsyx. Men den här gången med en karl.

Kommentarer
Postat av: Mia

=)

2009-03-10 @ 19:31:17
Postat av: Anna

Jääääääää!!! ;-)

2009-03-10 @ 19:48:35
Postat av: Petra

Härligt, lycka till ;) Haha, ja bio ensam var underbart. Du borde testa!!

2009-03-10 @ 23:06:05
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0