Anna bakar

Japp, ni läste rätt! Jag har bakat. Jag som aldrig bakar. Men idag skulle det minsann gräddas blåbärsmufins. De blev desvärre inte så goda. Haha.. Kanske för att jag sket i grädden / standard mjölken och använde lättmjölk. KAAAAAN va =) Men nu blev det "nyttiga" muffins istället. Äckliga men "nyttiga". Haha.. Nej, äckliga blev de inte. Bara lite sumpiga och platta men de ska nog gå ner i alla fall. =) Som vanligt när jag är i köket kladdar jag som fasiken. Muffinssmet i hår, på golv och skåpsluckpr är ingen ovanlig syn.

Innan gräddningen. Lite olika varianter.


200 grader


Fäääädiiit!

Kommentarer
Postat av: Elle !!

Alla kakor ser goda ut i mina ögon, haha :D

2009-03-26 @ 16:41:26
Postat av: Lisan

Håller med Elle.. ser helt gott ut ju! Å jag e inget stort fan av muffins annars :P

Postat av: Lisan

Jag vet att jag har rätt att dra av :) Men är inte säker på att jag har kört över den där summan som man måste överskrida, då det bara var typ ett halvår som jag jobbade där :) Vad händer i helgen då?

Postat av: Linn

ojojoj, såg gotti gotti ut :P

2009-03-26 @ 21:07:42
URL: http://linnmartinsson.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

fy vad gott! :)



sugen på något nytt?

tyck gärna till om min sång i bloggen :)

sjunger i band & söker till idol!

2009-03-27 @ 14:34:14
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0