Get dressed for success?

Kan det bli pissigare väder? Nej, jag tror faktiskt inte det. Sverige, 12 Juni, "sommar", regn, rusk, BLÅÅÅST. Känns som om solen aldrig mer ska titta fram. Och ni vet ju hur jag är. Orkar inte ta mig för att göra saker. Fast lite duktig har jag faktiskt varit. Jag får klappamig själv lite på axeln. Rensade ur garderoben innan och det enda postitiva med mitt negativa humör var att jag kastade mer än vad jag hade gjort annars. Det brukar bli mycket "men det kommer kanske att bli inne igen" "den kan va bra att ha att mysa i" eller "om några månader så passar de igen". Men nu var det ord och inga visor. Svisch ner i sopnedkastet! Ingen möjlighet att ångra sig. Inte efter sopgubbarna varit här i alla fall.

På tal om sop-kläder så ska jag ju på 80-tals fest imorgon. Finns det något fulare tema egentligen? Shit vad vi alla kommer att se förfärliga ut. Ska till mobilia en sväng snart med mamma och se om vi hittar någe fult. Pratade precis med Emmie, en av värdinnorna till festen. Hon ska ha på sig cerist och zebra mönstrat, blå mascara och våfflat hår. Blå mascara bara VÄGRAR jag ta på mig. Jag kan gå så långt som lila och rosa ögonskugga men fan inte mer. Uuuurh. Ångest har jag. Tänk att klä sig fult med vilje när man ska på fest. KATASTROF! Jag är verkligen inte en utklädningsmänniska. Det fick jag nog med när Sara och jag var små och klädde ut oss stupi kvarten. Jag måste vara ärrad. FOR LIFE ;-) Inte så konstigt kanske ----->



Här är vi utklädda till "gubbar" om någon missar det. Så gick vi runt i trapphusen till våra grannar och önskade en trevlig dag/kväll eller vad det nu var.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0