Skinny jeans

Idag har jag gått i mina skinny jeans hela dagen på stan. De är fortfarande liiiite tighta men snart så. Svalde precis min första allevo för dagen som ska hjälpa mig på traven. Perfekt när man inte orkar/känner för att laga mat. Och så är det ju bra för figuren =) Mina skinny jeans ska sitta PERFEKT till Las Vegas.

Nu var meningen att jag skulle träna klockan 17.30. Men det är inget kul pass. Eller det vet jag i och för sig inte för jag har alldrig varit på just det passet innan men "hoppfritt" är inget för mig. Vill kunna studsa och hoppa. Roligare då. Och framförallt jobbigare. Aja.. Får se vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0