Söndagsparty med Anna och mamma

Haha. Det är helt galet! Jäklar vilken kväll det blev igår. Haha. Jag kan inte sluta skratta. Underbar kväll med underbara människor. Och vilket gäng vi blev sen! Klockan 19.30 möter jag och mamma upp min Sara och mammas arbetskollega Daniel utanför statyn på möllan. Mammas andra arbetskollega kunde tyvärr inte då hon skulle tvätta så Daniel hängde glatt på istället. Daniel är en pigg, glad och galen öppet homosexuell man gift med en annan man. Super trevlig och lätt att umgås med. När vi suttit ner en stund och fått in den första ölen ser vi Saras pappa Kari promenera utanför uteserveringen på Mascot där vi satt. Han kom in och slog sig ner och satt en stund och gjorde oss sällskap med två öl. När Kari gått och ännu en ölslunkit ner föreslår en halv lullig Daniel att vi ska hem till honom. Hans man jobbar sent och han har massor av sprit hemma. Vi tre är inte sena att tacka nej och vi sätter oss glatt i en taxi hem till honom. Väl där är det husesyn och drinkupphällning. Bacardi lemon med sprite blev den första drinken och sedan kommer Daniel på att han inte har mer att blanda med till den andra drinken som hälls upp väääldigt tätt efter den första hunnit ner genom strupen. "Aja, vi får väl ta den så här!"  föreslår han allvarligt. Haha men nej det kan vi ju inte göra sägervi. Mamma kommer på den briljanta idén att vi kan blanda med saften som står i kylen. Haha.. Helt sjukt. Men efter nästan 3 öl och en drink var det nog ingen av oss som la märke till att det var saft istället för läsk som åkte ner. Klockan 00.00 kommer Daniels man hem. Han är väl sådär lagom glad att vi är där och att vi faktiskt är ganska så fulla allihop. Mamma föreslår att vi ska hem men det tyckte minsann inte Sara var en bra idé. Haha.. Hon slår sig ner i soffan brevid Daniels man och får ur sig "Jag ska minsann inte hem!" Haha.. Men det blev i alla fall så att vi beställde en taxi och åkte hem ganska så snart efter det. Vi lämnar först av Sara som glatt meddelar vår trevliga taxi chaufför en klockren kommentar. Hahahah.. Jag skrattade så jag grät idag när mamma berättade det. För jag hörde inte det igår. Jag flirtar som vanligt med taxichauffören och mamma för panik och blir arg när jag inte vill hoppa ur taxin utan istället tar upp mobilen för att få chaufförens nummer. Haha.. Lite dispyt med mams blir det när vi kommer hem då jag påstår att hon är så kontrollerande men det löses upp ganska så snart.

Imorse när jag vaknade trodde jag inte det var sant! Jag har aldrig varit så bakis som idag. Fy jäklar vad jag mådde illa. Klockan 11.30 låg jag med huvudet nere i toalettstolen och kräktes =) Och då har jag ALDRIG förr kräkts av att jag var bakfull. Efter ansträngningen på toaletten var det dags för sängen igen. Sov till klockan 14 och mår nu som en prinsessa och kan äntligen glädjas åt gårkvällen och dens minnen!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahahahaha... vilken kväll ni verkar ha haft :D

2009-06-29 @ 16:19:58
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Johanna

Och jag som sa ne till Sara tidigare på kvällen... skulle man ju aldrig ha gjort :P

2009-06-29 @ 18:21:35

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0