Sommar, soommar, soooommar

God morgon!

Sitter här med en kopp kaffe (fin mugg va? Fått av Sara för lääääänge sedan tror jag =) ) i högsta hugg med förhoppningen att jag snart ska piggna till. Tvingade mig upp klockan 10 då jag ville att det ska bli av något med den här dagen. Vädret är ju okej trots allt. Trots allt säger jag därför att alla har varit helt hispiga och lovat dåligt väder. Dåligt väder tycker inte jag är när det är små vita, ibland grå, kanske svarta moln på himlen som täcker solen då och då. Dåligt väder är det när det är regn och rusk och man känner att det inte finns en chans att se den blåa himlen. På flera veckor.........  Nej, så trots att jag var beredd på ett dåligt väderhumör fick jag mig en chock så jag vaknade glad. Det ni =)

Så vad händer idag då? Har konstaterat att min förkylning har övergått till någon slags allergi. Kliar i ögen och näsan rinner konstant. Så nu skiter jag i det här med att man inte ska träna när man är förkyld för från och med idag är det inte förkylning, det är allergi! =) Till min besvikelse fanns det ingen lunchpass på friskis idag =( Sommarschemat som börjat och det är betydligt färre tider att träna än vad det brukar. Men jag ska inte klaga. Friskis Kristianstad har bara ca 2 jympa pass och 2 spinningpass I VECKAN. DET är DÅLIGT! Malmö har i alla fall 5-7 pass att välja på OM DAGEN. Det är vad Kristianstad har en vanlig vecka i terminen. Fast Kstad är ju faktiskt liiite mindre med. Det får man kanske ta hänsyn till.

Blir nog att gå en promenad sen. Får akta så att jag inte blåser bort bara för jääääklar vad det blåser. Men det e bra. Mer motstånd! Ett annat motstånd som jag köpte igår är sådana här vikter man binder runt fötter eller händer när man är ute och promenerar. Man kunde välja på 0.5 kg, 1 kg eller 1.5 kg. På varje fot/hand då alltså. Jag köpte de med 1 kg. Sophie har sådana och jag fick för mig att det var en rimlig vikt. Ringde även och rådfrågade henne och hon trodde nog att det var bra.
 



FÖRRESTEN!
Lisan, du kan väl säga tillnär du ska träna i veckan på 24 fitness så hänger jag med. Har fortfarande mitt kort där för 149 kr i månaden som jag typ aldrig utnyttjat. SLÖSERI med pengar jag vet men friskis och svettis e ju såååå mycket bättre. Fy fasiken för gym. Men om man har någon att träna med så är det trevligare så säg till mig.

Så ha en bra dag alla. Nu ska jag hälla upp en kopp kaffe till och se om solen tittar fram på balkongen. Det verkar så!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0