Ljuva 80-tal!

Galet kul igår. Den ena outfiten var värre än den andra. Men jag tar tillbaka det jag sa om det här med att klä ut sig. Det e ju skit kul! 80-tals tema var galet kul och det fanns fantastiskt många variationer. Om EN bildsägermer än 1.000 ord så borde många bilder säga 1.000.000.000.000 kanske?



Yeah baby!


Anna 1 och Anna 2 looking ...???



Så här snygga kan man också va!






Känner att jag kanske får förklara Sebastians outfit ;-) Sebastian var krabban Sebastian i Lilla sjöjungfrun som kom ut på 80-talet. Haha



Söta värdinnan, Emmie




Min "mitt emot" kavaljer och söta Anna 3. Våra bordskavaljerer hade inga problem att komma ihåg våra namn om man säger så ;-)



Anna 2 och Anna 1 med vår heta bordsgranne. I den här famnen trivs jag!




Min "mittemot" granne och hans kompis



Emmie, Anna 2, Emmies pojkvän Tim och hans kompis




Krabban Sebastian. Haha




Nice klocka á la 80




Min heta bordskavaljer

Kommentarer
Postat av: E.

Tack för påminnelsen Anna! Snällt av dig =)

Jätte söt bild den första! :D

2009-06-14 @ 22:42:45
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: Karin

shit vilka puddingar! :)

2009-06-14 @ 22:53:09

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0