Midsommarafton i bilder

Det fina värdparet!




Kubbturnering varav tjejerna vann 3 av 4



1 st tält på vift!



Grill-master 1&2. Diego tog grillspetten och jag grillade flinkasteken ensam (!!!) medan de andra smaskade i sig spetten.



Fick sedan dock sällskap av en full sommarpojke som käkat färdigt



Mat! (I massor!)


Jag och Johanna...


...och så har vi mig och Frida


Lekar! "Smäll ballongen" "Potatisrace" och "Irländsk julafton"



Sara och Natasja


Nardi och Lavve


När det blev mörkt och kallt fortsatte festen inomhus. Här har vi Johanna och Peter och en mojito



Jag och Mandi


Kvällen förtlöpte med ... :
...diskussioner



...dans


..mer dans


...snusk


...Boxvin




...och pose-bilder natruligtvis




THE END!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag måste få dina bilder

2009-06-20 @ 22:34:06
Postat av: Lisan

Underbara bilder från en underbar kväll :D

2009-06-21 @ 11:19:02
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anonym

Kul fest!

2009-06-21 @ 23:28:23

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0