Underbara måndag!

Måndag och för en gångs skull är det helt underbart! Vet ni varför? Jo, för att jag är ledig tisdag och onsdag och jag vet att jag har lovat att inte kolla på väderprognoser men de har förespått helt underbart väder. YES! OM det INTE håller i sig så ska SMHI fan ta mig bombhotas. Man ska väl kunna lite på Sveriges Meterologiska och Hydrologiska institut om något!?

Men helt underbart kvälls väder och sommarkänslorna FLÖDAR. Jag pratade precis med Mia som är hemma i Malmö och vi ska ta en öl på Möllan klockan 21. Det finns inget som slår de super spontana öl-drickande besöken där. I just love it. Eller drinkar på Lilla är ju heller aldrig helt fel. Det blir det på torsdag med Anna! =) Mycket alkohol som konsumeras under sommaren men så har det alltid (eller alltid och allti, ni fattar! ;-) ) varit och om det intas i måttliga mängder anser inte jag det är någon fara.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0